EQUIP

Direcció pedagògica:

Ignasi Salvatella: Pare, mestre, pedagog, ludoformador. Assessor i facilitador de processos de canvi. Va coordinar el Congrés “Nens del Tercer Mil·lenni” 2010 i va impulsar el Congrés Integral i Holístic ” Educándonos en el Ahora” 2012/13. Dirigeix ​​l’Institut Obert d’Educació Holística de l’associació Educació22 des de la creació i la vivència.

Mercè Trepat: Mare, mestra i dissenyadora. Investiga llenguatges d’integració i comunicació essencial. Formació en Art, PNL, Hipnotherapy, Focusing i Breema. Dansa lliure , Cultura Seitai. Sistema conscient per a la tècnica del moviment de Fedora Aberastury.

Coordinació:

Maria Rosa Bertran

Col·laboradors:

Aloka Martí i Joan Sala: Mestres, creadors del mètode ATB “Awareness Through the Body – Despertant la consciència a través del cos” a Auroville -Índia.

Ana Mª González Garza: Doctora en Desenvolupament Humà a la Universitat Iberoamericana 1991-1999. Directora del Dept. d’Educació i Desenvolupament Humà a UIA. Autora de: “Educación Holística. La pedagogia del siglo XXI.”

Carlos Espinosa: Doctor en Pedagogia, inspector d’educació de Màlaga, coautor del llibre “Nens i Joves del Tercer Mil·lenni”. Assessor del Congrés “Nens del Tercer Mil·lenni”.

Carles Parellada: Mestre, terapeuta familiar i professor de l’ICE – Universitat Autònoma de Barcelona. Impulsor i co-coordinador de la formació en Pedagogia Sistèmica.

Carlos González: Divulgador dels nous paradigmes científics. Llicenciat en Ciències Físiques i autor del llibre “Veinte Maestros de corazón”.

Claret Papiol March: Més de 20 anys d’ofici com a clown, “CLARET CLOWN”, “Germans Poltrona”, “Circ Cric”, “Capità Enciam”. Professor de clown de l’Institut del Teatre, La Casona, El Galliner i Espai Lúdic.

Eulàlia Ventura: Pedagoga, contacontes, escultora de fang i integrant de la Xarxa d’Escoles Waldorf.

Fada Gina – Montserrat Fonts: Pedagoga, creadora de la Biblioteca de la Imaginació (Alemanya). Projecte Fidibus.

Graciela Díaz: Mestra, pedagoga sistèmica. Màster en Programació Neurolingüística. Facilitadora Holística de processos d’aprenentatge.

Ivette Carrión: Creadora, impulsora i coordinadora pedagògica del mètode holístic del Centre Asiri – Perú. Mandala Metodològic.

José María Toro: Mestre, escriptor, formador i conferenciant. És autor, entre d’altres, dels llibres: “Educar con Co-razón” i “Descansar para Ser”.

Juan Pablo Uribe: Terapeuta i docent en l’àrea de les medicines complementàries. Medicina Sinergètica i Bioenergètica.

Luís Frutos: Creador de la Zona de Connexió. Director del Departament de Biometria i Bioenergia de la Universitat Montessori. Assessor Educatiu a l’Institut Paivola de Finlàndia.

Noemí Paymal: Antropòloga, creadora de Pedagooogía 3000 i impulsora de Emane “Enllaç Mundial per a la Nova Educació”.

Ray Sorigué: Professora de ioga, il·lustradora. Tècniques de sanació a través de l’Arquetip personal i la geometria essencial.

Sandra Aisenberg: Facilitadora i formadora de la tècnica de la memòria cel·lular des de 1991. Treballa amb pares, educadors, nens, nadons i embarassades.

Saturnino de la Torre: Catedràtic de Didàctica i Innovació Educativa de la Universitat de Barcelona – Assessor internacional de Creativitat. Cofundador i President del grup de recerca GIAD. Universitat de Barcelona, fins al 2009.

Sergi Torres: Impulsor d’una nova consciència. Escriptor, conferenciant. És autor del llibre “Un pont a la realitat”.

Teresa Puyol: Pedagoga, experta en gestió i educació emocional. Creadora del projecte Desenvolupament Humà.

Xavier Vila: Orientador pedagògic. Creador de “Conversologia funcional”. Director de Solucions Pedagògiques.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s